Схема аналізу виховної роботи класним керівником 1.Коротка характеристика колективу та окремих учнів: -загальні відомості про учнів та їхні сім’ї -суспільна і пізнавальна активність -відповідальність за загальну справу -самодисципліна -уміння переборювати труднощі, культура поведінки в школі та поза нею -працьовитість -повага до законів, символів держави. 2. Визначення поставлених виховних завдань. 3. Аналіз змісту виховання (які звички, знання, вміння, навички сформовані). 4. Аналіз методів (власного прикладу, переконання, вимоги, стимулювання, доручення, бесіди, пояснення, ігри-змагання). 5. Аналіз форм виховної роботи (класних годин, зборів, екскурсій, КТС). 6. Аналіз умов виховання (санітарно-побутових, гігієнічних, естетичних, природних, соціально-культурних). 7. Аналіз засобів виховання: • дитячого колективу (рівень згуртованості, сформованості громадської думки, традиції, наявність лідерів, неформальних груп спілкування); • системи суспільних відносин; • особистості вчителя; • системи учнівського самоврядування (визначення його ефективності). 8. Аналіз результативності індивідуальної виховної роботи: • з учнями, схильними до девіантної поведінки; • з обдарованими дітьми. 9. Аналіз роботи з батьками: • взаємодія; • результативність проведення батьківських зборів. 10. Аналіз результатів виховної роботи: • визначення рівня вихованості; • характеристика динаміки зростання або змін рівня вихованості; • визначення відповідності результатів і поставленої мети. 11. Складання соціально-педагогічного паспорту, зведеної таблиці рівня вихованості учнів, розвитку класного колективу.