Вчитель майстром не народжується, а тільки багаторічна педагогічна практика робить його таким. І тільки після осмисленої, вдумливої роботи над собою створюється модель власного досвіду.
Освітня модель учителя – майстра у сучасному педагогічному просторі повинна відрізнятися власним стилем, бо тільки індивідуалізація професійної діяльності веде до інноваційності досвіду.
Майстер-клас – це одна з форм ефективного, професійного активного навчання, під час якого ведучий (педагог) розповідає та показує, як застосовувати на практиці нову технологію або метод.
Саме таку форму роботи переглянули члени атестаційної комісії ІІ рівня. Вчитель початкових класів Скірченської гімназії Галина Данилюк ознайомила колег з презентацією власного педагогічного досвіду, теоретичними відомостями про інноваційні методи навчання, показала практичне застосування їх на уроках курсу «Я досліджую світ», української мови та математики, змоделювала фрагменти сучасних уроків з використанням інноваційних технологій. Педагогиня виступила в ролі компетентного консультанта і помічника. Її професійні вміння спрямовані на формування предметних і ключових компетентностей та педагогіку партнерства.
Майстер-клас став ще одним кроком до вдосконалення освітнього процесу та розвитку професійної майстерності колег.