Оголошуємо організований прийом заяв батьків та документів для зарахування дітей у перший клас!
Графік прийому документів
Понеділок 12:30 – 14:30
Середа 12:30 – 14:30
П’ятниця 9:30 – 10:30
- Порядок прийому дітей до 1 класу (2022-2023 н.р.)
- https://skirche-shkola.ucoz.ua/publ/dlja_batkiv/porjadk_prijomu_ditej_do_1_klasu/2-1-0-57
Для зарахування до 1 класу необхідно надати заяву про зарахування за зразком.
- копію свідоцтва про народження дитини (під час подання копії пред’являється оригінал відповідного документа)
- оригінал або копію медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о.
https://skirche-shkola.ucoz.ua/publ/dlja_batkiv/zajava_pro_zarakhuvannja/2-1-0-51
Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти i науки України від 16 квітня 2018 року № 367, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 р. за № 564/32016.
- https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0564-18.
- https://mon.gov.ua/storage/app/media/gromadske-obgovorennya/2018/05/05/Poryadok%20zarahuvannya%20do%20pershogo%20klasu.pdf
ПОРЯДОК
ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/684-2017-%D0%BF#Text
Пам'ятка як не потрапити в ситуацію торгівлі людьми під час евакуації та перетину кордону
Наказ про звільнення випускників початкової та базової загальної середньої освіти від проходження ДПА
https://skirche-shkola.ucoz.ua/publ/dlja_batkiv/nakazi_ta_protokoli_pedrad/2-1-0-52
Іформаційні матеріали про діяльність Уповноваженого Верховної ради України з прав людини
Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 12.03.2021 року №221/10-581 повідомляємо наступне, у рамках науково-дослідної роботи за темою «Розвиток інформаційного освітнього середовища сучасного навчального закладу України» та з метою оцінки наявної ситуації й масштабів прогалин у галузі кібербезпеки, проблем конфіденційності персональних даних на сайтах закладів освіти та їх сторінках у соціальних мережах, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» в партнерстві з ГО «Центр кращого Інтернету» за підтримки Програми досліджень свободи Інтернету «Counterpart International» проводить онлайн-опитування серед педагогічних працівників, представників адміністрації ЗЗСО та батьків учнів чи осіб, які їх замінюють.
Посилання для опитування батьків учнів чи осіб, які їх замінюють
Пам'ятайте!
Найважливішою потребою всіх дітей є ЛЮБОВ!
Найдорожчі мої тату і мамо, звертаюся до вас:
- Поважайте мене
- Довіряйте мені
- Не принижуйте мене
- Розмовляйте зі мною частіше
- Вибачайте мені
- Допомагайте мені
- Не насміхайтеся
- Не ігноруйте
- Любіть мене, щоб я відчула
- Любіть мене, щоб і я вміла
Причинами прояву насильства в українських родинах є:
- Психологічні чинники (психічні розлади, високий рівень агресії, власний негативний досвід дитинства, низька самооцінка осіб);
- Соціальні чинники (стереотипність уявлень про роль сім’ї у вихованні дітей, високий рівень алкоголізації населення, поширення наркоманії);
- Економічні чинники (зниження рівня життя значної частини населення,безробіття, соціально-побутова невлаштованість).
Водночас проблема насильства в сім’ї є причиною таких глобальних явищ, як:
- Бездоглядність та безпритульність дітей;
- Зростання кількості розлучень;
- Формування насильницького менталітету нації;
- Жебракування;
- Втрата загальнолюдських цінностей любові та взаєморозуміння, а також виступає однією з передумов скоєння злочинів у суспільстві;
З приводу жорстокого поводження з дітьми або реальної загрози його вчинення звертайтеся до місцевих відділів у справах сім’ї та молоді, служб у справах дітей та центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
Неефективне дисциплінування дітей
Не існує такого поняття, як ідеальні батьки. Виховання часто відбувається методом спроб і помилок, до того ж розвиток дитини часто супроводжується непередбаченими ситуаціями та проблемами. Але є деякі поширені помилки в установленні дисципліни, яких припускаються у той чи інший момент майже всі батьки. Далі наводяться чотири найтиповіші з них.
1. Батьки звертають увагу на поведінку, не варту уваги.
Ниття, крики й нестерпну поведінку важко ігнорувати. Але звертати увагу на такі прояви означає йти за примхами своєї дитини.
Дітям необхідно багато позитивної уваги до їх хорошої поведінки. Але така поведінка, наприклад, як тиха гра, спокійне сидіння на місці й дотримання черги, часто залишається непоміченою. Отже, у спробі отримати більше уваги ваша дитина може відчувати спокусу поводитись погано.
Будь-який тип уваги, й негативний також, дає дітям позитивне підкріплення, тобто закріплює дану модель поведінки. Тому іноді все ж більш ефективно проігнорувати помірні прояви поганої поведінки.
2. Батьки розглядають поведінкові проблеми в короткостроковій перспективі.
Ще одна велика помилка батьків – зосередження уваги на короткостроковій перспективі. Хоча, звісно, простіше поступитись при істериці дитини, але це посилить проблему в довгостроковій перспективі.
Поступливість батьків учить дітей того, що їх негативна поведінка ефективна. Дитина, яка зрозуміла, що ниттям може домогтись усього, чого хоче, у подальшому, швидше за все, буде мати труднощі у взаєминах з однолітками або керівниками.
Важливо пам'ятати, що дитині необхідні певні навички для того, щоби стати здоровою, відповідальною людиною. Тому найбільш ефективні стратегії дисципліни, зосереджені на навчанні дітей цих навичок.
Діти повинні знати, що незадовільна поведінка матиме негативні наслідки. Дотримуйтесь обмежень і використовуйте справедливі, послідовні, авторитетні стратегії дисципліни, щоб дитина могла набути важливі для неї навички.
3. Батьки не встановлюють правил у письмовій формі.
Коли немає чітких правил, ваша дитина, швидше за все, заплутається в тому, чого ви від неї очікуєте. Можливо, у вас і вашого чоловіка різні вимоги чи ви інтерпретуєте одні й ті самі правила трохи по-різному. Або ж ви відчуваєте труднощі з тим, щоб суворо дотримуватись власних правил. Наприклад, бувають дні, коли ви відчуваєте, що дуже стомились, щоб зупинити дитину в той момент, коли вона стрибає по дивану. Або ваша реакція змінюється в залежності від того, в якому настрої ви перебуваєте, – те, що вам було смішно вчора, сьогодні може вас серйозно роздратувати.
Встановлення письмового переліку домашніх правил знижує стресовий стан дитини, пов'язаний з вашими очікуваннями. Коли дітям зрозумілі обмеження й наслідки, вони практикують прийняття кращих рішень.
4. Батьки не мають комплексного плану дисципліни.
Без чіткого плану батькам іноді складно справлятись із поведінкою дітей, а в результаті виникає хаос. В один із днів доведені до відчаю батьки можуть надавати дитині шльопанців, а вже на другий просто не спілкуватись із нею. Такі суперечливі наслідки плутають дітей і зазвичай не приводять до зміни поведінки.
Коли необхідно вирішувати поведінкову проблему, краще бути превентивним, а не реактивним. Витратьте трохи часу, щоб розробити комплексний план поведінки, щоб ви знали, як реагувати, коли ваша дитина порушує правила. Коли ви вирішуєте проблеми за допомогою чіткого плану, стає значно легше відстежувати прогрес вашої дитини й визначати ефективність ваших стратегій дисципліни.
Коли в дитини з'являються особливі поведінкові проблеми, такі як агресія або брехня, дуже важливо працювати над їх усуненням спільно з іншими дорослими, які беруть участь у вихованні, щоб кожний реагував аналогічним чином. Коли всі дорослі використовують однакові слова, одні й ті самі типи наслідків, проблеми поведінки вирішуються набагато швидше.
НЕ КАРАЙТЕ, А ВИХОВУЙТЕ
Школа батьківства
Батькам необхідно уникати таких форм виховання, як вказівки, щоб дитина виросла самостійною особистістю.
Докори – це вказівки про вчинки в минулому, примуси – це вказівки в жорстокому вигляді, прохання – це ввічливі вказівки. Заборони та нотації також є вказівками.
Якщо дитині дорікають, вона згодом починає звинувачувати себе, а з часом і інших.
Щоб дитина не виросла песимістом, уникайте докорів. Якщо дитина дитина, граючись, залишила іграшки, не дорікайте їй за це, а скажіть: «Ми зберемо іграшки разом, поставимо їх на місце і буде порядок». Якщо навчитеся домовлятися про те, що треба зробити, позбудетесь докорів, а відтак, і песимізму.
Не потрібно зловживати і похвалою. За словами підлітків, ті, кого часто хвалять, поводяться зарозуміло, лізуть чубитися, доводячи свою правоту, бійку використовують як засіб самоствердження.
Для того, щоб навчитися контролювати себе, спілкуючись з іншими, а надто з дітьми, бажано дотримуватись таких настанов: «Я нікому не вказую», «Я нікому не заперечую. Замість того - промовчу», «Я нікому не нав’язую своє рішення».
ВИ ЗАБЛУКАЛИ У ЛІСІ….
Поради рятувальника
У ліс ходять багато людей: грибники або просто любителі природи. Ніхто не захищений від нещасного випадку на лоні природи. Заблукати у лісі може навіть досвідчена людина. Запам’ятайте декілька правил поведінки у разі такої скрутної ситуації:
- Зберігайте спокій.
- Думати можна тільки про одне: як дістатися до того місця, звідки починається знайомий шлях. Якщо немає ніяких орієнтирів, залізьте на найвище дерево – погляд з висоти допомагає краще зорієнтуватися.
Існує багато способів визначення сторін горизонту у разі відсутності компаса:
- За положенням Сонця: о 7 годині – на сході, о 13 – на півдні, 0 19 – на заході.
- За Сонцем та годинником – тримайте годинник горизонтальному положенні, поверніть його так, щоб годинна стрілка була направлена на сонце. Пряма, що ділить кут навпіл між годинною стрілкою та напрямом від центра годинника на цифру «1» циферблата, покаже напрямок на південь.
- За Полярною зіркою – напрямок на Полярну зірку завжди відповідає напрямку на північ.
- За Місяцем. Опівночі у своїй першій чверті Місяць знаходиться на заході, повний Місяць – на півдні, в останній чверті – на сході.
- Пам’ятаємо також, що мурашники завжди розташовані з південного боку дерева, мох росте на дереві найбільше з північного боку, річні кільця на пні спиляного дерева з південної сторони товщі…
- Правильно користуйтесь вогнем. Він є одним з основних засобів виживання у лісі.
- Економно використовуйте воду.
- Не дозволяйте дітям без супроводу дорослих виходити на прогулянку в ліс чи відлучатись від дорослих під час відпочинку в лісі. Але діти також мають знати, що вони не будуть покарані за те, що заблукали.
Як вилікувати грип швидко і без ускладнень
У разі грипу стратегічно важливим є лікування з перших годин нездужання.
Але звернутися за медичною допомогою ви зможете, як правило, не раніше, ніж до кінця першої - початку другої доби . Тому потрібно бути у всеозброєнні.
При виникненні перших симптомів грипу :
1. Надіньте марлеву маску. Вона захистить ваших близьких від зараження , а також допоможе скоріше видужати вам .
Перебуваючи в масці, ви постійно дихайте вологим, теплим повітрям - це свого роду природна лікувальна інгаляція.
Тільки не забувайте кожні 2-3 години міняти маску, і краще, якщо це буде не разова паперова маска, а зроблена з складеною в 4-6 разів марлі.
2. Постарайтеся якомога більше пити. У добу бажано випивати 2-2,5 літра рідини.
Це може бути компот із сухофруктів , лужна мінеральна вода (але не більше 1-2 склянок на день ), молоко , чай з лимоном та ін .
3. У першу добу можна прийняти 2,5 г аскорбінової кислоти , надалі доза повинна становити 1 г на день.
Зручно розчиняти порошки аскорбінової кислоти ( фасуються по 2,5 г) в теплому чаї з цукром.
Але пам'ятайте, що аскорбінова кислота дуже легко руйнується при високій температурі, збовтуванні , на світлі.
Тому правильніше безпосередньо перед застосуванням всипати порошок у вже приготований теплий і солодкий чай.
У зв'язку з особливостями засвоєння аскорбінової кислоти корисно пити її невеликими порціями протягом дня .
4. Такі противірусні препарати , як ремантадин, арбідол та інші , потрібно приймати з першої доби хвороби. Тому ви не помилитеся , якщо почнете їх прийом до приходу лікаря.
Ремантадин приймається за наступною схемою: в першу добу - 300 мг , у другі - 200 мг і на треті - 100 або 200 мг . Дітям до 12 років препарат протипоказаний.
Арбідол - по 200 мг три рази на день протягом перших трьох діб з початку хвороби. У першу добу можна випити подвійну дозу. Дітям до 6 років препарат протипоказаний.
5. Також до приходу лікаря потрібно почати прийом інтерферону або його індукторів : циклоферона , віферона , аміксину та ін . Ці препарати здатні допомогти тільки в перші кілька днів хвороби.
6. Прийом жарознижуючих у дорослих залежить не від висоти температури, а від загального стану . Якщо ви легко переносите лихоманку, не поспішайте з прийомом жарознижуючих засобів .
За медичною допомогою потрібно звертатися обов'язково. Подальше лікування і спостереження повинен здійснювати лікар. Під маскою грипу можуть ховатися самі різні захворювання : гепатит , кір, ВІЛ- інфекція та ін . Самолікування в цих випадках загрожує серйозними наслідками для здоров'я.
Лікарем в індивідуальному порядку визначаються показання до прийому антибіотиків при грипі для запобігання його бактеріальних ускладнень .
Крім цього, хворі з важкими формами грипу мають бути госпіталізовані. Важкі і украй важкі форми хвороби небезпечні розвитком набряку мозку, легенів та інших ускладнень, які нерідко призводять до смерті.
Профілактика грипу
До традиційних заходам профілактики проти грипу відноситься вакцинація. Проводиться звичайно відповідно до епідеміологічними прогнозами в середині осені . Нерідко лікарі рекомендують зробити друге щеплення в середині зими.
Проте ефективність вакцинації залежить від того, наскільки розробникам вдалося передбачити діючі в кожному конкретному сезоні штами : адже вірус грипу дуже мінливий і в цій мінливості - непередбачуваний. Тому велике значення має індивідуальна профілактика грипу! Щоб імунітет організму встояв перед вірусом, необхідно його зміцнювати , виключивши згубні для нього фактори як переохолодження і стреси, налагодити сон і дотримуватися правильного харчування .
10 ЗАПОВІДЕЙ ДЛЯ БАТЬКІВ
« Листопад 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 2012 Серпень
- 2012 Вересень
- 2012 Жовтень
- 2012 Листопад
- 2012 Грудень
- 2013 Січень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Травень
- 2013 Червень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Травень
- 2017 Липень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Травень
- 2021 Червень
- 2021 Серпень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2022 Лютий
- 2022 Березень
- 2022 Травень
- 2022 Червень
- 2022 Липень
- 2022 Вересень
- 2022 Жовтень
- 2022 Листопад
- 2023 Січень
- 2023 Лютий
- 2023 Березень
- 2023 Квітень
- 2023 Листопад
- 2023 Грудень
- 2024 Січень
- 2024 Лютий
- 2024 Березень
- 2024 Квітень
- 2024 Червень
- 2024 Серпень
- 2024 Жовтень
- 2024 Листопад