Четвер, 21.11.2024, 23:54
Вітаю Вас Гість | RSS

Скірченська гімназія Торчинської селищної ради

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Для батьків

 

Оголошуємо організований прийом заяв батьків та документів для зарахування дітей у перший клас!

Графік прийому документів

Понеділок  12:30 – 14:30

Середа        12:30 – 14:30

П’ятниця     9:30 – 10:30

Для зарахування до 1 класу необхідно надати заяву про зарахування за зразком.

До заяви обов’язково додають:

https://skirche-shkola.ucoz.ua/publ/dlja_batkiv/zajava_pro_zarakhuvannja/2-1-0-51

Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти i науки України від 16 квітня 2018 року № 367, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 р. за № 564/32016.

ПОРЯДОК
ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/684-2017-%D0%BF#Text

Пам'ятка як не потрапити в ситуацію торгівлі людьми під час евакуації та перетину кордону

https://skirche-shkola.ucoz.ua/load/pam_39_jatka_jak_ne_potrapiti_v_situaciju_torgivli_ljudmi/1-1-0-158

Наказ про звільнення випускників початкової та базової загальної середньої освіти від проходження ДПА

https://skirche-shkola.ucoz.ua/publ/dlja_batkiv/nakazi_ta_protokoli_pedrad/2-1-0-52

Іформаційні матеріали про діяльність Уповноваженого Верховної ради України з прав людини

https://skirche-shkola.ucoz.ua/load/chim_zajmaetsja_upovnovazhenij_verkhovnoji_radi_ukrajini_z_prav_ljudini/1-1-0-178

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 12.03.2021 року №221/10-581 повідомляємо наступне, у рамках науково-дослідної роботи за темою «Розвиток інформаційного освітнього середовища сучасного навчального закладу України» та з метою оцінки наявної ситуації й масштабів прогалин у галузі кібербезпеки, проблем конфіденційності персональних даних на сайтах закладів освіти та їх сторінках у соціальних мережах, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» в партнерстві з ГО «Центр кращого Інтернету» за підтримки Програми досліджень свободи Інтернету «Counterpart International» проводить онлайн-опитування серед педагогічних працівників, представників адміністрації ЗЗСО та батьків учнів чи осіб, які їх замінюють.

Посилання для опитування батьків учнів чи осіб, які їх замінюють 

http://bit.ly/30VWjkI

 

Пам'ятайте!

 

Найважливішою потребою всіх дітей є ЛЮБОВ!

Найдорожчі мої тату і мамо, звертаюся до вас:

  • Поважайте мене
  • Довіряйте мені
  • Не принижуйте мене
  • Розмовляйте зі мною частіше
  • Вибачайте мені
  • Допомагайте мені
  • Не насміхайтеся 
  • Не ігноруйте
  • Любіть мене, щоб я відчула
  • Любіть мене, щоб і я вміла
  •  

Причинами прояву насильства в українських родинах є:

  • Психологічні чинники (психічні розлади, високий рівень агресії, власний негативний досвід дитинства, низька самооцінка осіб);
  • Соціальні чинники (стереотипність уявлень про роль сім’ї у вихованні дітей, високий рівень алкоголізації населення, поширення наркоманії);
  • Економічні чинники (зниження рівня життя значної частини населення,безробіття, соціально-побутова невлаштованість).

Водночас проблема насильства в сім’ї є причиною таких глобальних явищ, як:

  • Бездоглядність та безпритульність дітей;
  • Зростання кількості розлучень;
  • Формування насильницького менталітету нації;
  • Жебракування;
  • Втрата загальнолюдських цінностей любові та взаєморозуміння, а також виступає однією з передумов скоєння злочинів у суспільстві;

 

З приводу жорстокого поводження з дітьми або реальної загрози його вчинення звертайтеся до місцевих відділів у справах сім’ї та молоді, служб у справах дітей та центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Неефективне дисциплінування дітей

Не існує такого поняття, як ідеальні батьки. Виховання часто відбувається методом спроб і помилок, до того ж розвиток дитини часто супроводжується непередбаченими ситуаціями та проблемами. Але є деякі поширені помилки в установленні дисципліни, яких припускаються у той чи інший момент майже всі батьки. Далі наводяться чотири найтиповіші з них.

1. Батьки звертають увагу на поведінку, не варту уваги.

Ниття, крики й нестерпну поведінку важко ігнорувати. Але звертати увагу на такі прояви означає йти за примхами своєї дитини.

Дітям необхідно багато позитивної уваги до їх хорошої поведінки. Але така поведінка, наприклад, як тиха гра, спокійне сидіння на місці й дотримання черги, часто залишається непоміченою. Отже, у спробі отримати більше уваги ваша дитина може відчувати спокусу поводитись погано.

Будь-який тип уваги, й негативний також, дає дітям позитивне підкріплення, тобто закріплює дану модель поведінки. Тому іноді все ж більш ефективно проігнорувати помірні прояви поганої поведінки.

2. Батьки розглядають поведінкові проблеми в короткостроковій перспективі.

Ще одна велика помилка батьків – зосередження уваги на короткостроковій перспективі. Хоча, звісно, простіше поступитись при істериці дитини, але це посилить проблему в довгостроковій перспективі.

Поступливість батьків учить дітей того, що їх негативна поведінка ефективна. Дитина, яка зрозуміла, що ниттям може домогтись усього, чого хоче, у подальшому, швидше за все, буде мати труднощі у взаєминах з однолітками або керівниками.

Важливо пам'ятати, що дитині необхідні певні навички для того, щоби стати здоровою, відповідальною людиною. Тому найбільш ефективні стратегії дисципліни, зосереджені на навчанні дітей цих навичок.

Діти повинні знати, що незадовільна поведінка матиме негативні наслідки. Дотримуйтесь обмежень і використовуйте справедливі, послідовні, авторитетні стратегії дисципліни, щоб дитина могла набути важливі для неї навички.

3. Батьки не встановлюють правил у письмовій формі.

Коли немає чітких правил, ваша дитина, швидше за все, заплутається в тому, чого ви від неї очікуєте. Можливо, у вас і вашого чоловіка різні вимоги чи ви інтерпретуєте одні й ті самі правила трохи по-різному. Або ж ви відчуваєте труднощі з тим, щоб суворо дотримуватись власних правил. Наприклад, бувають дні, коли ви відчуваєте, що дуже стомились, щоб зупинити дитину в той момент, коли вона стрибає по дивану. Або ваша реакція змінюється в залежності від того, в якому настрої ви перебуваєте, – те, що вам було смішно вчора, сьогодні може вас серйозно роздратувати.

Встановлення письмового переліку домашніх правил знижує стресовий стан дитини, пов'язаний з вашими очікуваннями. Коли дітям зрозумілі обмеження й наслідки, вони практикують прийняття кращих рішень.

4. Батьки не мають комплексного плану дисципліни.

Без чіткого плану батькам іноді складно справлятись із поведінкою дітей, а в результаті виникає хаос. В один із днів доведені до відчаю батьки можуть надавати дитині шльопанців, а вже на другий просто не спілкуватись із нею. Такі суперечливі наслідки плутають дітей і зазвичай не приводять до зміни поведінки.

Коли необхідно вирішувати поведінкову проблему, краще бути превентивним, а не реактивним. Витратьте трохи часу, щоб розробити комплексний план поведінки, щоб ви знали, як реагувати, коли ваша дитина порушує правила. Коли ви вирішуєте проблеми за допомогою чіткого плану, стає значно легше відстежувати прогрес вашої дитини й визначати ефективність ваших стратегій дисципліни.

Коли в дитини з'являються особливі поведінкові проблеми, такі як агресія або брехня, дуже важливо працювати над їх усуненням спільно з іншими дорослими, які беруть участь у вихованні, щоб кожний реагував аналогічним чином. Коли всі дорослі використовують однакові слова, одні й ті самі типи наслідків, проблеми поведінки вирішуються набагато швидше.

 

НЕ КАРАЙТЕ, А ВИХОВУЙТЕ

Школа батьківства

Батькам необхідно уникати таких форм виховання, як вказівки, щоб дитина виросла самостійною особистістю.

Докори – це вказівки про вчинки в минулому, примуси – це вказівки в жорстокому вигляді, прохання – це ввічливі вказівки. Заборони та нотації також є вказівками.

Якщо дитині дорікають, вона згодом починає звинувачувати себе, а з часом і інших.

Щоб дитина не виросла песимістом, уникайте докорів. Якщо дитина дитина, граючись, залишила іграшки, не дорікайте їй за це, а скажіть: «Ми зберемо іграшки разом, поставимо їх на місце і буде порядок». Якщо навчитеся домовлятися про те, що треба зробити, позбудетесь докорів, а відтак, і песимізму.

Не потрібно зловживати і похвалою. За словами підлітків, ті, кого часто хвалять, поводяться зарозуміло, лізуть чубитися, доводячи свою правоту, бійку використовують як засіб самоствердження.

Для того, щоб навчитися контролювати себе, спілкуючись з іншими, а надто з дітьми, бажано дотримуватись таких настанов: «Я нікому не вказую», «Я нікому не заперечую. Замість того - промовчу», «Я нікому не нав’язую своє рішення».

ВИ  ЗАБЛУКАЛИ  У  ЛІСІ….

Поради рятувальника

У ліс ходять багато людей: грибники або просто любителі природи. Ніхто не захищений від нещасного випадку на лоні природи. Заблукати  у лісі може навіть досвідчена людина. Запам’ятайте декілька правил поведінки у разі такої скрутної ситуації:

  • Зберігайте спокій.
  • Думати можна тільки про одне: як дістатися до того місця, звідки починається знайомий шлях. Якщо немає ніяких орієнтирів, залізьте на найвище дерево – погляд з висоти допомагає краще зорієнтуватися.

Існує багато способів визначення сторін горизонту у разі відсутності компаса:

  • За положенням Сонця: о 7 годині – на сході, о 13 – на півдні, 0 19 – на заході.
  • За Сонцем та годинником – тримайте годинник горизонтальному положенні, поверніть його так, щоб годинна стрілка була направлена на сонце. Пряма, що ділить кут навпіл між годинною стрілкою та напрямом від центра годинника на цифру «1» циферблата, покаже напрямок на південь.
  • За Полярною зіркою – напрямок на Полярну зірку завжди відповідає напрямку на північ.
  • За Місяцем. Опівночі у своїй першій чверті Місяць знаходиться на заході, повний Місяць – на півдні, в останній чверті – на сході.
  • Пам’ятаємо також, що мурашники завжди розташовані з південного боку дерева, мох росте на дереві найбільше з північного боку, річні кільця на пні спиляного дерева з південної сторони  товщі…
  • Правильно користуйтесь вогнем. Він є одним з основних засобів виживання у лісі.
  • Економно використовуйте воду.
  • Не дозволяйте дітям без супроводу дорослих виходити на прогулянку в ліс чи відлучатись від дорослих під час відпочинку в лісі. Але діти також мають знати, що вони не будуть покарані за те, що заблукали.

Як вилікувати грип швидко і без ускладнень

  У разі грипу стратегічно важливим є лікування з перших годин нездужання.

     Але звернутися за медичною допомогою ви зможете, як правило, не раніше, ніж до кінця першої - початку другої доби . Тому потрібно бути у всеозброєнні.

     При виникненні перших симптомів грипу :

     1. Надіньте марлеву маску. Вона захистить ваших близьких від зараження , а також допоможе скоріше видужати вам .

Перебуваючи в масці, ви постійно дихайте вологим, теплим повітрям - це свого роду природна лікувальна інгаляція.

     Тільки не забувайте кожні 2-3 години міняти маску, і краще, якщо це буде не разова паперова маска, а зроблена з складеною в 4-6 разів марлі.

     2. Постарайтеся якомога більше пити. У добу бажано випивати 2-2,5 літра рідини.

Це може бути компот із сухофруктів , лужна мінеральна вода (але не більше 1-2 склянок на день ), молоко , чай з лимоном та ін .

     3. У першу добу можна прийняти 2,5 г аскорбінової кислоти , надалі доза повинна становити 1 г на день.

Зручно розчиняти порошки аскорбінової кислоти ( фасуються по 2,5 г) в теплому чаї з цукром.

     Але пам'ятайте, що аскорбінова кислота дуже легко руйнується при високій температурі, збовтуванні , на світлі.

Тому правильніше безпосередньо перед застосуванням всипати порошок у вже приготований теплий і солодкий чай.    

   У зв'язку з особливостями засвоєння аскорбінової кислоти корисно пити її невеликими порціями протягом дня .

      4. Такі противірусні препарати , як ремантадин, арбідол та інші , потрібно приймати з першої доби хвороби. Тому ви не помилитеся , якщо почнете їх прийом до приходу лікаря.

Ремантадин приймається за наступною схемою: в першу добу - 300 мг , у другі - 200 мг і на треті - 100 або 200 мг . Дітям до 12 років препарат протипоказаний.

Арбідол - по 200 мг три рази на день протягом перших трьох діб з початку хвороби. У першу добу можна випити подвійну дозу. Дітям до 6 років препарат протипоказаний.

      5. Також до приходу лікаря потрібно почати прийом інтерферону або його індукторів : циклоферона , віферона , аміксину та ін . Ці препарати здатні допомогти тільки в перші кілька днів хвороби.

      6. Прийом жарознижуючих у дорослих залежить не від висоти температури, а від загального стану . Якщо ви легко переносите лихоманку, не поспішайте з прийомом жарознижуючих засобів .

  За медичною допомогою потрібно звертатися обов'язково.  Подальше лікування і спостереження повинен здійснювати лікар.      Під маскою грипу можуть ховатися самі різні захворювання : гепатит , кір, ВІЛ- інфекція та ін . Самолікування в цих випадках загрожує серйозними наслідками для здоров'я.

      Лікарем в індивідуальному порядку визначаються показання до прийому антибіотиків при грипі для запобігання його бактеріальних ускладнень .

Крім цього, хворі з важкими формами грипу мають бути госпіталізовані. Важкі і украй важкі форми хвороби небезпечні розвитком набряку мозку, легенів та інших ускладнень, які нерідко призводять до смерті.

Профілактика грипу

      До традиційних заходам профілактики проти грипу відноситься вакцинація. Проводиться звичайно відповідно до епідеміологічними прогнозами в середині осені . Нерідко лікарі рекомендують зробити друге щеплення в середині зими.

      Проте ефективність вакцинації залежить від того, наскільки розробникам вдалося передбачити діючі в кожному конкретному сезоні штами : адже вірус грипу дуже мінливий і в цій мінливості - непередбачуваний. Тому велике значення має індивідуальна профілактика грипу! Щоб імунітет організму встояв перед вірусом, необхідно його зміцнювати , виключивши згубні для нього фактори як переохолодження і стреси, налагодити сон і дотримуватися правильного харчування .

10 ЗАПОВІДЕЙ ДЛЯ БАТЬКІВ

1. Не чекай, що твоє дитя буде таким, як ти або таким, як ти хочеш. Допоможи йому стати не тобою, а собою.  
2. Не вимагай від дитини плати за все, що ти для нього зробив. Ти дав йому життя, як він може віддячити тобі? Він дасть життя іншому, той - третьому, і це необоротний закон вдячності. 
3. Не зганяй на дитяті свої образи, щоб в старості не їсти гіркий хліб. Бо що посієш, те й пожнеш. 
4. Не відносься до його проблем звисока. Життя дане кожному під силу і, будь упевнений, йому воно важке не менше, ніж тобі, а може бути і більше, оскільки у нього немає досвіду. 
5. Не принижуй! 
6. Не забувай, що найважливіші зустрічі людини - це його зустрічі з дітьми. Звертай більше уваги на них - ми ніколи не можемо знати, кого ми зустрічаємо в дитині. 
7. Не муч себе, якщо не можеш зробити щось для свого дитяти. Муч, якщо можеш - але не робиш. Пам'ятай, для дитини зроблено недостатньо, якщо не зроблено все. 
8. Дитя - це не тиран, який заволодіває всім твоїм життям, не лише плід плоті та крові. Це та дорогоцінна чаша, яку Життя дало тобі на зберігання і розвиток в нім творчого вогню. Це розкріпачена любов матері і батька, в яких зростатиме не "наш", "свій" малюк, але душа, дана на зберігання. 
9. Умій любити чужу дитину. Ніколи не роби чужому малюку те, чого не хотів би, щоб робили твоєму. 
10. Люби свою дитину будь-якою – неталановиту, неуспішну, дорослою. Спілкуючись з нею - радій, бо дитя - це свято, яке поки що з тобою. 
 
ДЕСЯТЬ ПРАВИЛ ВИХОВАННЯ ДИТИНИ
 
1. ЛЮБИ СВОЮ ДИТИНУ! Радій, що вона є, сприймай її такою, яка вона є, не ображай її, не принижуй, не підривай її впевненості в собі, не карай несправедливо, не відмовляй у своїй довірі, дай дитині привід любити тебе. 
2. ОБЕРІГАЙ СВОЮ ДИТИНУ! Захищай її від фізичних та моральних небезпек навіть тоді, коли доводигься поступатися власними інтересами чи навіть ризикувати власним життям. 
3. БУДЬ ГАРНИМ ПРИКЛАДОМ ДЛЯ СВОЄЇ ДИТИНИ! Прищепи Їй повагу до традиційних цінностей, сам живи у злагоді з ними, стався до дитини з почуттям відповідальності. Дитині потрібна дружна родина, в якій шанують і люблять старих, підтримують щирі сгосунки з ріднею та друзями. Дитина повинна жити в такій сім’ї, де панує правда, чесність, скромність та гармонія. 
4. ПОГРАЙСЯ 3І СВОЄЮ ДИТИНОЮ! Знайди для неї час, розмовляй із нею, грайся, як це їй подобається, сприймай її забави серйозно. Ознайомся зі світом її уявлень. 
5. ПРАЦЮЙ РАЗОМ 3І СВОЄЮ ДИТИНОЮ! Допомагай дитині, коли вона хоче взяти участь у роботі. Коли дитина вже підростає, привчай її бути учасником усіх господарських справ. Під час дозвілля та канікул дитина повинна теж підтримувати активну діяльність як у школі так і вдома. 
6. ДОЗВОЛЬ ДИТИНІ НАБУТИ ЖИТТЄВОГО ДОСВІДУ. Дитина визнає лише той досвід, який вона впізнала особисто. Твоя власна досвідченість часто буває зайвою для твоєї дитини. Дай їй можливість нагромадити власний досвід, навіть коли це пов’язано з певним ризиком. Дитина, що її надміру оберігають, дитина, застрахована ві будь-якої небезпеки, часом стає соціальним інвалідом. 
7. ПОКАЖИ ДИТИНІ ПЕРЕВАГУ НА МЕЖІ ЛЮДСЬКОЇ СВОБОДИ! Батьки повинні розкрити перед дитиною чудові можливості розвитку та утвердження людської особистості відповідно до особистостей кожного. Водночаз дитині слід показати, що будь-яка людина має визнавати й дотримуватися певних меж в своїх вчинках як у родині, так і в колективі, в суспільстві; додержуватися законів і правил співжиття. 
8. ПРИВЧАЙ ДИТИНУ БУТИ СЛУХНЯНОЮ ! Батьки зобов’язані слідкувати за поведінкою дитини, скеровувати її так, щоб її вчинки не задавали прикрощів ні їй самій, ні іншим. 
9. СПОДІВАЙСЯ ВІД ДИТИНИ ЛИШЕ ТАКОЇ ДУМКИ ЧИ ОЦІНКИ, НА ЯКУ ЗДАТНА ВІДПОВІДНО ДО СТУПЕНЯ ЗРІЛОСТІ ТА ДОСВІДУ! Дитині потрібно час, щоб навчитися орієнтуватися в цьому складному світі. Допомагай їй, як тільки можеш, вимагай від неї власної думки або самостійного висновку лише в тому разі, коли вона здатна на це відповідно до ступеня свого розвитку та набутого досвіду. 
10. ДАЙ ДИТИНІ МОЖЛИВІСТЬ ДІСТАТИ ТАКІ ВРАЖЕННЯ, ЩО ЗГОДОМ МАТИМУТЬ ЦІННІСТЬ СПОГАДІВ! Дитина "живиться" так само, як і дорослі враженнями. Вони дають їй можливість ознайомитися з життям інших людей та з навколишнім світом. 
 
 
 
Якщо дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти. 
Якщо дитина живе у ворожості, вона вчиться агресивності. 
Якщо дитину висміюють , вона стає замкнутою. 
Якщо дитина росте у докорах, вона вчитъся жити з почуттям вини. 
Якщо дитина живе в терпимості, вона вчиться сприймати інших людей. 
Якщо дитину заохочують, вона вчиться вірити в себе. 
Якщо дитину хвалять, вона вчиться бути вдячною. 
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz