Аналіз опитувальника
«Школа –
мій другий дім»,
проведеного з учнями 6 класу 23.01. 2014 р.
З метою виявлення некомфортного перебування
дітей у
школі з учнями 6 класу було проведено опитувальник «Школа – мій другий
дім». В результаті обробки отриманих даних виявилось, що 100 % учнів 6 класу люблять ходити в школу, хоча вчитися подобається не всім (10% відповіли –
ні ). 20 % опитаних зізналися, що їм
важко вранці вставати. 90 % мам вранці готують дітям сніданок, 10% дітей
ідуть до школи, не снідаючи.
80 % школярів відповіли, що навчатися у 6
класі їм не важко, додому задають не багато, але 60 % школярам буває важко
виконувати самостійно домашнє завдання,
тому вони користуються допомогою мами.
Приступають до виконання домашніх
завдань без нагадування лише 60 % опитаних, решта потребують контролю збоку
батьків. 100% опитаних зізналися, що їхній портфель не важкий, його не
важко носити до школи.
За результатами опитування до дітей батьки
не застосовують фізичні покарання, не заставляють виконувати важку працю, проте
10 % дітей повідомили, що мама їх часто сварить.
Всі опитані стверджують, що їм добре у
школі, у всіх є друзі. Нікого у школі не ображають і не б’ють діти. У школу
ходити їм не страшно. 100 % опитаних люблять свій клас, свого класного керівника,
хоча 10% дали відповідь, що школу не люблять.
|